Sağolasım hocam bilgiler için. Ben şimdi dönüş biletini göstersem yeterli olur sanırsam. Mesela atıyorum bu gün sabah 05:00 uçağıyla gidip, yine 22:00 uçağı ile dönebilirim. Fazla para ile gitmeyi düşünmüyorum. Belki içmek için Setur viski rakı almak için nakit oda 200 TL falan. Toplu taşıma sistemi için akpil falan o tarz illa vardır. Ne dersin hocam. Benimkisi günlerce kalmak için değil. Maksat ülke değiştirmek.
Tabi ki toplu taşıma var ama insanlarla anlaşmak sorun. Kimse İngilizce bilmiyor. Yanınıza Grivna ya da dolar almanızı öneririm. Bizim para onlara bir şey ifade etmiyor. Ola ki bir ihtimal üzerinizdeki parayı sordular en azından hazırlıklı gitmiş olduğunuzu anlarlar. Bir de dış görünüşe önem veriyorlar. Bir kere esmer ve sakallı herkesi bir tarafa çekiyorlar. Dönüş biletinin onlar için ne kadar inandırıcı olacağını bilemiyorum. Günübirlik gidip dönmedim ama 4-5 defa gidişimde anladığım çok dikkat ediyorlar. Yani bir şekilde ikna olmaları lazım. Mesela cebinizde 200 TL ve günübirlik gidiyorsanız biraz soru sorabilirler. Bu arada bugün de bir haber çıktı. 15-60 arası erkek Rus vatandaşlarının Ukrayna'ya girişi yasaklanmış. Bu bile aslında giriş çıkışlara ne kadar önem verdiklerini gösteriyor.