Hocam bu havaş hava bus otobüsleri gibi otobüs yok değil mi şehir merkezine?
Hocam kesinlikle YandexTaxi kullanmanı öneriyorum.Biz gece 2-3 gibi indiğimiz için havalimanında otobüs yoktu.Mutlaka vardır ama ingilizce bilen kişi sayısı çok az anlaşamıyorsun zaten.O yüzden YandexTaxi kolay oluyor, GPS ile şoför ingilizce bilmese bile konumu bilip gidiyor.