Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ukrayna'da taksi şoförleri aynı bizimkiler gibidir. O yüzden Ukrayna'da da UBER kullanılabilir. Zaten dil de bilmiyorlar. Gideceğiniz noktayı seçtiğiniz için hiçbir şey demeden götürüyorlar. Bu arada kimlikle giriş yaparken bir form veriyorlar onu dolduruyorsunuz. Bir kaç arkadaşımı odaya çekip üzerlerinde ne kadar para olduğuna bakıp kamera karşısında saymalarını istemişler. Cebinizde onları tatmin edecek kadar para yoksa biraz şansa kalıyor. Çünkü adamlar ne kadar para harcayacağınıza bakıyor. Sonuçta turist olarak gidiyorsunuz. Ayrıca nerede konaklayacağınızı sorup onun için de belge isteyebiliyorlar. Bu benim başıma geldi. Rezervasyon çıktısını göstermiştim.