TurkNet kullanıyorum ve tavsiye ederim. Eğer yılbaşında AKN kalkacaksa sizin için netspeed daha iyi gibi görünüyor.
TurkNet istiyorum fakat destek talepleriyle uğraşamam telefondan müşteri hizmetlerine bağlanmak benim için önemli diyorsanız millenicom firmasını deneyebilirsiniz. TurkNet ve netspeed gibi uygun paketleri olan bir firma. Belki cayma bedeli konusunda da bir kolaylık sağlıyorlardır bi sorun derim.
https://www.milleni.com.tr/eviniz-ic...yalar/internet
Şu videoyu'da izlemenizi öneririm
https://www.youtube.com/watch?v=rXHQfG_OlfE
millenicom kullanıyorum 2 seneden fazla süredir. taahüt bittikten sonra sağolasunlar güzel geçirdiler.
aldığım hız max 13mps 69tl dediler. fatura yüksek geldi bırakayım başka sağlayıcı deneyeyim dedim. 24mps internet paketi 360tl taahütlü 69dan satmışlar.
Üstüne sözleşme imzalamadık çağrı merkezi üzerinden konuştuk bilgi vermeden 48 ayda taahüt yapmışlar kafalarına göre.
Nasıl iş hala çözemedik. Dün aradık dönüceklerdi göya.