Yeni üyelik sisteminden haberdar olunca başımın çaresine bakmaya başlamıştım https://www.r10.net/domain-genel/194...-kurallar.html

12 bin kişiden 300 kişi ödeme yapmış e demekki doğru bir adım değilmiş desteğe mesajda atmıştım dünyada örneği yok diye. Konudada yazıldığı gibi anasayfaya o yazıyı yazmak ve twitter daki yazılar kurumsallıktan çok uzak.

Hayırlısı olsun.