Ben daha bugün görüştüm, aktivasyon bedeli 60TL, eğer 6 at tahattüt verirseniz o bedelide almıyor. Ayrıca 6 ay içerisinde iptal ederseniz faturaya 60TL extra yazılıyor, çok cazip geliyor bana