PixelGraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binlerce liralık alan adı sattıkları da oluyor. Onlar üstünden zaten yeteri kadar komisyon alıyorlardı. Gereksiz bir tavır olmuş Bunlar da pazardan çekildiklerine göre yeni alan adı satış projesini yakında duyarız forumda.
Hocam komisyonu kaldırmışlardı. Sadece 10 TL alıyorlardı üyelik ücretine ek. O da bitirdi onları. Geçen 200K lık domain sattılar. %15 Komisyon alamadılar, üyeliklerden de gelmeyince o para çok dokunmuş demek ki.