Saçma bir durum, kullanıcıları ücretli üyeliklere zorluyorlar. Masraflarını azaltsınlar, giderlerini düzenlesinler har vurup harman savurmasınlar. Ya kapatır gidersin yada devam edersin. Komisyonla çalışan firmalar kullanıcılardan bunun dışında nadir durumlar haricinde para almaz. Para alıyorsa ek artı özellikler sunar, bunun yanında ücretsiz üyelik bulunur. Zaten bunu böyle görmeyip bahane arıyorlarsa kapatsınlar. Kazanmak için bunun dışında farklı yollar arasınlar.