Djstation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben vodafone kullanıyorum hocam 3 kişi bağlanınca wifi ye bağlantı kesiliyor pek memnun değilim açıkcası
Yardımcı olmuyorlar mı hocam.Bu arada kaç mbit kullanıyorsunuz normal bağlantıda hızınızda düşmeler oluyor mu?