bi hafta once turknete gectim kesilmeler oldu ariyorum mumkun degil musteri temsilcisine baglanmak ancak twitter dan yaziyorsun o da otomatik cevap gene dun iptal ettirdim turk telekom pahali ama en azindan karsinda insan var telesekreter dinlemiyorsun. bir de direkt kapatiyor sistem telefonu mumkun degil baglanma