TurkNet kullanıyorum ve tavsiye ederim. Eğer yılbaşında AKN kalkacaksa sizin için netspeed daha iyi gibi görünüyor.
TurkNet istiyorum fakat destek talepleriyle uğraşamam telefondan müşteri hizmetlerine bağlanmak benim için önemli diyorsanız millenicom firmasını deneyebilirsiniz. TurkNet ve netspeed gibi uygun paketleri olan bir firma. Belki cayma bedeli konusunda da bir kolaylık sağlıyorlardır bi sorun derim.
https://www.milleni.com.tr/eviniz-ic...yalar/internet
Şu videoyu'da izlemenizi öneririm
https://www.youtube.com/watch?v=rXHQfG_OlfE