Hakem heyetinden gelen karar ile birlikte icra müdürlüğüne başvurman gerekiyor. Oradan işlemleri başlatacaksın.
Teşekkürler, orasını bende biliyorum. İcra dairesinde nasıl bir işlem yapacağım? Bu işlemleri kendi başıma yapabilir miyim? Tecrübe/bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.