Alıntı
İleti yazma şekli
MADDE 12- (1) Üye, forumdaki yazılarının tamamını kalın (bold), eğik (italik) veya büyük harflerle yazmak yasaktır.
Bu kuraldan bahsediyor hocam.

Ayrıca bende takipteyim son zamanlarda yeni bir blogger açtım.