Xenetotyp3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocalarım, Blogger kullananların ilk 6 aylık sürecinin ne kadar önemli olduğunu biliyorsunuzdur Adsense onayı için, ben şöyle bir şey düşündüm, Google+ üzerinden bir topluluk açtım, o toplulukta üye olanlar kendi blog yazılarını paylaşacaklar üyeler birbirlerine hit ve yorum kasacaklar olay tamamen bu.

Topluluk Linki - https://plus.google.com/communities/...34924096265078


Kurallarda bir sorun göremedim fakat bu tarz paylaşım yasak ise konu silinsin hocam @Coskun;

Takipteyim.