Merhaba r10 ahalisi,
Firma websitesinden aldığım ürünü çeşitli bahaneler göstererek iptal edip ücret iademi yaptılar. Bu durumu Tüketici Hakemi'ne şikayet ettim. Hakem heyeti aynı fiyattan ürünün/muadilinin teminine karar verdi. Firmaya kararı iletmeme rağmen duruma yanaşmıyor. Firmayı icraya nasıl verebilirim? Bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim. Teşekkürler.