Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba r10 ahalisi,
Firma websitesinden aldığım ürünü çeşitli bahaneler göstererek iptal edip ücret iademi yaptılar. Bu durumu Tüketici Hakemi'ne şikayet ettim. Hakem heyeti aynı fiyattan ürünün/muadilinin teminine karar verdi. Firmaya kararı iletmeme rağmen duruma yanaşmıyor. Firmayı icraya nasıl verebilirim? Bu konuda bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim. Teşekkürler.