Arkadaşlar merhaba,
N11'e 400 kalem ürün ekleyeceğim.
Excel'de zorunlu alanları doldurdum. Ancak sürekli hata alıyorum.
Şu an aldığım hata
"Hata
Ürün Özellikleri
Lütfen zorunlu olan özelliklere geçerli bir değer giriniz."
Ürün özellikleri diye bir sütun zaten yok ama açıklama falan doğru bir şekilde yazılı. Nerede hata yapıyor olabilirim?