aldım hocam 5Tl hemde 2 sene aldım
Hayırlı olsun ama 10 liranızı çöpe attınız gibi

yani var olan bir firmanın boştaki bir uzantısını almak size ne kazandırır bilemiyorum. Taklit etseniz faydası yok. Firmaya satsanız, hani bir değeri yok.
Neyse, yine de inşallah size birşeyler kazandırır