9.90 dı ama şimdi 45 lira olarak görünüyor.
Lisans alın kurtulun diyecektim.
1 ay falan oluyor n11 üzerinden 5 Tl ye windows 10 pro aldım 😂 şimdi fiyat artmış
ben almadım ama forumdan bi arkadaş paylaşmıştı linki
Teyitlemek amacıyla şu ürünü satın alıp:
http://www.epttavm.com/item/51957249...ns-tr-3264-bit
Ardından şu kısımdan kodu lisansı etkinleştireceğim doğru mudur?
http://prntscr.com/loex03
Ve son olarak etkinleştirdikten sonra farklı güncelleme işlemlerini yapabilir miyim?