AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9.90 dı ama şimdi 45 lira olarak görünüyor.
Lisans alın kurtulun diyecektim.
KerimCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay falan oluyor n11 üzerinden 5 Tl ye windows 10 pro aldım 😂 şimdi fiyat artmış
bedelfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben almadım ama forumdan bi arkadaş paylaşmıştı linki
Teyitlemek amacıyla şu ürünü satın alıp: http://www.epttavm.com/item/51957249...ns-tr-3264-bit
Ardından şu kısımdan kodu lisansı etkinleştireceğim doğru mudur? http://prntscr.com/loex03

Ve son olarak etkinleştirdikten sonra farklı güncelleme işlemlerini yapabilir miyim?