AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9.90 dı ama şimdi 45 lira olarak görünüyor.
Lisans alın kurtulun diyecektim.
Ah.. ah.. ben o zamanlarda mallık edip almadığıma yanıyorum. 10 TL'den nasıl 45 tl yaptılar onu da anlamıyorum. Hadi 3-5 kuruş arttırsan tamamda 35 TL zam nedir arkadaş