Yok hocam. normal web sitesi çalışıyor. Bazen hit fazla geliyo sanırım. ram artıyor. şuan sunucu panelini değiştiremem site aktif olduğu için. Farklı bir çözüm olabilir mi?



bayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
bunun icin hazir bir uygulama gormedim kendiniz kucuk bir *.sh (shell) yazabilirsiniz.
shell konusunda pek bilgim yok hocam. bir araştırayım. teşekkürler.