hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında şurayı hiç anlamadım;
KOSGEB'e gideceğim, projeyi fazla detaya inmeden anlatacağım vs. sonra? Yani tamam senin projen güzel bize banka hesabını ver parayı atalım mı oluyor? İşleyişi merak ediyorum hocam aslında farkli farklı şubelere gidip birer soru sorsam cevabıni ilk ağızdan öğrensem çok iyi olurdu ama vaktim yok, çalışıyorum

Cevap için teşekkür ederim
Kosgebde çalışanların hepsi uyanık. Projeni kaparlarsa sana fırsat bırakmadan kendi projeleri gibi destek alır sanada gül koklatırlar. İlk başta belli bir proje çıkartıyorsun bunun öncesinde firma kaydı yapman gerekiyor. Şahıs olanlar ne yapıyor bilmiyorum ben firma olarak uğraştım. Projeni onaylarlarsa senden hesap bilgisi istiyorlar yada örneğin makine alacağım dersen sana doğrudan makineyi alıyorlar parayı vermeden. Böyle çalışıyor.