Afrika'daki köleler iyiymiş hocam dsjklfsadoifljadskfipasdfl. Aslında yılbaşı yaklaştığı için benim TBM iki katına çıktı, Türkçe'den kaçın hocam Afrika'dan farklı olacakmış gibi değil gidişat şimdilik.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ay en düşük olarak 20 kuruşu gördüm ama şuan tbm yaklaşık 9-10 kuruş sizde durum nedir? Afrikada ki kölelerden farkımız kalmadı vallahi bakalım sonu ne zaman gelecek bu saçmalığın