Afrika'daki köleler iyiymiş hocam dsjklfsadoifljadskfipasdfl. Aslında yılbaşı yaklaştığı için benim TBM iki katına çıktı, Türkçe'den kaçın hocam Afrika'dan farklı olacakmış gibi değil gidişat şimdilik.
Bu ay en düşük olarak 20 kuruşu gördüm ama şuan tbm yaklaşık 9-10 kuruş sizde durum nedir? Afrikada ki kölelerden farkımız kalmadı vallahi bakalım sonu ne zaman gelecek bu saçmalığın