caglarakcam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk olarak çıktı aldığınız zaman dosya boyutlarının premier ile aynı olmayacaktır. after effects daha büyük boyutlu çıktı alır. ikinci olarakda ara render ile kontrolu daha zordur after effects'in. yaptığınız işi çıktı almadan kontrol etmek isterseniz ara-renderın dolmasını beklemek zorunda kalacaksınız. üçüncü olarak sizinde dediğiniz gibi kullanış bakımdan daha kolaydır premier pro.
Anladım sonuç yapılır herhalde



magma017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım video düzenlemesini after effects ile daha iyi yapmak istiyorsunuz. Bilgisayara geçince bununla ilgili bir pratik bilgi paylaşacağım. Düzenlemesini After effects ile, çıktı almayı vs. premiere pro ile yapabileceksiniz.
şiddetle bekliyorum...