Çok şükür yok.. Gündüz kalkmaz dediğime bakma sabahın köründe ayakta oluyorum bazen normal insanlar gibi bünye belli bir süreden sonra alışıyor artık.
hocam bende bünye yok😊 ne kadar önemli işim olsada uyanamam uykusuzluk beni çok yoruyor. nasıl bazıları dayanıyor hayret ederim 😊 hayırlısı hocam