fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki hayatınızda olumsuzluk yok mu
Çok şükür yok.. Gündüz kalkmaz dediğime bakma sabahın köründe ayakta oluyorum bazen normal insanlar gibi bünye belli bir süreden sonra alışıyor artık.