güzelmiş hocam
Uyku problemim çok var benimde. Dün gece 4 tü hala zombi gibi geziyordum. Çoğu zaman 2 gün hiç uyumadığım da oluyor. Dün gece maşa kocayı - şirinler izlememe - türlü türlü meditasyon rahatlatıcılar dinlememe rağmen tık yok.
hocam koca ayı ile maşa izlemek güzel ama uyutmaz o

maşa hiç durmuyo gumball izle 😊
Ne kadar az uyursan o kadar çok yaşarsın... O yüzden yatmıyoruz..
yaşamak isteyen kim uyku lazım bize 😂😂😂