Konu
Freebitcoin oynayan varmı ?
26-11-2018, 22:27:13
#8
acidmax
Multiply bölümünde az önce oynadım.. önce iyi kazanmıştım ama sonra rüzgar tersine dönmeye başladı
ve tüm birikimimi kaybettim. zaten çok azdı, ana ekranda ilk btc'yi aldıktan sonra multiply de çoğaltmak lazım.