Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece dikkatim dağılmıyor ve rahatsız eden meden olmuyor, zeka 2-3 katına çıkıyor sanki Gündüz 1 saatte yaptığımı gece 20 dakikada yapıyorum. Falan filan
gece olsa daha şairane yazacaktın yani yorumu hocam gece tekrar bir yorum bekliyorum sizden 😂 bu olmamış yorum yapmadığını varsayıyorum 😂gece daha güzel bir yorum bekliyor olacam 😊