Konu
Tablo içindeki yazıları outlook' a gönderme
25-11-2018, 23:55:28
#2
BatuhaNN
Kurumsal Üye
Bildiğim kadarıyla tabloyu direkt olarak "mailto:" kullanarak aktaramazsınız.
SMTP kullanarak yapabilirsiniz.