Merhaba,
VPS'den çıktığım anda çalıştırdığım programlar duruyor.
VPS içerisinde program açıyorum fakat simgeyi ufalttığımda veya uzak erişimi kapattığımda programlar çalışmamaya başlıyor.
Bunu nasıl düzeltebilirim?
not: masaüstü oturumu aktif olarak sabit kalmıyor.
teşekkürler