Merhaba,
VPS'den çıktığım anda çalıştırdığım programlar duruyor.

VPS içerisinde program açıyorum fakat simgeyi ufalttığımda veya uzak erişimi kapattığımda programlar çalışmamaya başlıyor.

Bunu nasıl düzeltebilirim?
not: masaüstü oturumu aktif olarak sabit kalmıyor.

teşekkürler