tübitak a koyabilirsin kitabı nasıl bir kitap olduğunu bilmiyorum ama tübitak a koyduğunda z kitap olarak geçiyor, elle yazması gerekiyor çalacak kişinin diğer arkadaşlarında dediği gibi ama bir nebze biraz daha önüne geçebilirsin belki