benim SErkan abim var her gün beraber yemek yiyoruz çok esprili hayatınızı dinleseniz gülmekten ölürsünüz petrolleri varken batıyor amcaları bütün milyonlarca lirayı üstüne yıkıyor hapse girecekken Tayyip Erdoğan borç yüzünden içeri yatmayı engelleyen bir yasa çıkarıyor işte neyse hükümet, adam tüm kurduğu işleri eşinin üzerine kuruyor ve hepsi sıra ile batıyor telefon bilmem ne... Karabükteyiz 100.yılda çiğ köfteci açıyor yine eşinin üstüne çünkü kendi üstüne açamıyor eğer bu işte batarsa b planı halı yıkamacı açmak Allah bu sefer nasip ediyor dükkanı satın aldı araba aldı geliri hala çok iyi ona benzeyen 10 15 dükkan açılmasına rağmen güzel. tabi kişisel eksiklerini de bu işte gidermiş düzenli kontrol çalışma ama yaşadığı herşeyi o kadar komik anlatıyor ki başkası olsa intihar eder adam sabretmiş sonunda gülmüş ben çok severim girişimci adamı mesela bende arabamı verip internet sitesi aldım neler çektim hala uğraşıyorum senin yatırımlarının hepsi çok mantıklı güzel bir iş batarken başka iş kurman yeni sektöre heyecanla değil mantıkla atılman felan harika bence bu kafa herşeyden vazgeçmesin mantıklı sektörde ülke içine hizmet etsin o zaman yabancıları salla başarılar diliyorum