Merhaba arkadaşlar ali express den araç içi multimedia almayı düşünüyorum bir satıcı buldum genelde türk alışverişi var fakat bi kısmı vergiye takıldı bir kısmı sorunsuz geldi demiş cihaz 187 lira bu vergi olayını nasıl çözebilirim ? Bilgisi olan var mı ?