Çok geçmiş olsun abi. Profil yaşına bakılırsa benden bir 15 yaş büyüksün. Tavsiye vermek haddim değil. Ancak insan, umudunu yitirirse; her şeyini kaybeder. Tabii umudun yanında realist düşünme, ileriyi görebilme, dirayet, kendine inanma, özgüven gibi faktörler de geliyor. Yaşadığımız ülkenin şartları, son günlerde iş dünyasındaki kötü gidişat elbette hepimizin malumu ancak bir şekilde yolumuza bakmamız gerekiyor. Umarım iflas etmez, kendini toparlar ve girişimci ruhunu hiç kaybetmezsin.