Kolaylıklar dilerim hocam. Ben de son zamanlarda aynı şekilde hissediyorum. Yetişemiyorum işlerime risk almaktan çekiniyorum çünkü yarın ne olacağı belli değil.

Beni bunlar dışında rahatsız eden bir konu da daha önceleri insanlar namusuyla iş yaparken artık herkes çakallık peşinde kısa yoldan para kazanmak istiyor bu nedenle yerimize çalışacak insan da bulamıyoruz. Tüm hizmetler legalinden illegaline ucuzundan pahalısına kalitesizlik içerisinde. "Sen de mi ters gideceksin herşey mi ters gider" demeye artık alıştım. Umarım düzelir. Sanırım hayat denilen şey böyle birşey...