Öncelikle geçmiş olsun.
Türkiye geriye giden bir ülke, ***********, sahtekar, vergi kaçıran adam rahat eder fakat ticaret ahlakına sahip, çalışmaya gayretli ve dürüst adam zorluk çeker veya batar.
Bu ülkede umudunu kaybedersen git mezarını kaz hocam, Türkiye gibi bir yerde insan umudunu kaybetmemeli tekrar tekrar denemeli elbet tuttursun bir iş.
Şansın bol olsun, imkanım olsa sizinle ortak bir işe girişirdim.