Adamlar sanki zorla sattırıyorlar paketleri. Tutturmuşsunuz bir tekelcilidir gidiyor. Değil 500 tl 5000 dese kime ne. İşine gelmiyorsa git diğer ilan sitelerine üye ol. Yada kendine site kur.