Öyle bir sitenin sahibi olsam dediğiniz pakete bende o fiyatı isterdim emlakçılık yapacam diyorsunuz ama aylık 500 lira para çok geliyorsa bu işte bir sıkıntı var. Sahibinden bu işte en iyisiyse sizin değiminizle tekelse o zaman bu para çok değil fiyatı düşük tutsa bu seferde herkes alacak sizin ve birçok kişininde işini etkileyecek biraz büyük ve geniş düşünebilirseniz adamların politikaları yanlış değil aslında nokta politikalar uyguluyorlar fakat bizim insanımız ne yazık ki bedeva kazanmaya alışmış üstünüze alınmayın lütfen.