Konu
Başlık üstü veya başlık altı reklam
22-11-2018, 18:28:48
#2
Onur89TR
Serbest diye biliyorum. Mantıklı olarak öyle olması lazım. Çünkü herkesin konu içinde başlık altında 300x250, 250x250 reklamları oluyor. Genelde sola hizalı olarak, yazı da sağda oluyor.