GOXU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim.

Açıkçası çok fazla domain satışı yapacak olanlar için fiyatlandırma sistemi mantıklı gözüküyor. Ancak küçük yatırımcılar için platformda yer edinmek zor. Birkaç domaini olanlar ise bir 'broker' aracılığıyla satabilecekler domainlerini.

Destek konusunda birçok arkadaş aynı şeyi söylüyor. Ya hiç cevap alamıyor ya da çok geç cevap alabiliyorlarmış. Uzun zamandır devam eden bir sıkıntı.
Hocam bence yinede mantıklı değil çok fazla satış yapmak için çok fazla domain sahibi olmamız gerekiyor örneğin 50 - 500 domain arası için 34.89 TL /ay bence çok fazla 50-100 domainle çok fazla satış yapmak zaten imkansız iç piyasa zaten sıkıntılı.