dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden üzerinize alınıp bana cevap verme gereği duydunuz? Ödemenizi aldıysanız hayırlı olsun. Milletin ödemesini alıp alamaması sizi neden geriyor?
beni geren birşey yok. mesajları oku sonra salça ol