Açıklamanız için teşekkürler dostum. Bu kurallar bana hiç mantıklı gelmedi önde gelen aracılık hizmeti veren kuruluşların hiç birinde benzer uygulama yok bu ihtiyaç neden doğdu anlamadım 2 gün evvel destekten kendilerinede mesaj atmıştım hala cevap alamadım.
Rica ederim.
Açıkçası çok fazla domain satışı yapacak olanlar için fiyatlandırma sistemi mantıklı gözüküyor. Ancak küçük yatırımcılar için platformda yer edinmek zor. Birkaç domaini olanlar ise bir 'broker' aracılığıyla satabilecekler domainlerini.
Destek konusunda birçok arkadaş aynı şeyi söylüyor. Ya hiç cevap alamıyor ya da çok geç cevap alabiliyorlarmış. Uzun zamandır devam eden bir sıkıntı.