Burada boş boş konuşup insanların keyfini kaçırmayın. Evini bu gelirler ile geçindiren insanların gününü mahvetmeyin. Birazcık araştırma yapın yabancı forumlarda. Bir de sanki bu ödemelerin gecikmesi ya da yapılmaması bazı aptal insanların hoşuna gidiyor gibi. Bir insan başkasının kazancından neden nefret edip, moralini bozacak şeyler yazark anlamıyorum. Tipik Türk insanı...
Not: Sadece Tr'de sıkıntı olmadığını göstermek adına bir sitedeki makale;
https://www.onlinetipszone.com/adsen...nding-adsense/