Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya hocam lütfen bilgin olmadığı konuda yorum yapma.
Hadi burdaki arkadaşlarin sirket değil diyelim. Ben yasal şirketi vergimi de veriyorum illegal en ufak işim de yok benim niye gelmedi. Boş yapıyorsunuz insanların canını sıkıyorsunuz. Daha Google göndermemis gonderseydi makbuz gozukurdu, napti bizim maliye irlanda yada mi el attı bırakın bu işleri
sen de haklısın.

gelen paralarda googleireland etiketi olması yeterli.

bu işleri ayıklamak devlet için hiç de zor değil. forumu araştır istersen biraz
gelen tebligatların fotoları var.
kuruşu kuruşuna çıkıyor.

devletten kaçış yok