delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pop maillerinde sanıyorum exim ile ilgili sorun oluşuyor, imap mail sunucusunu kullanan hiçbir şekilde mail gönderip alamıyor.
Zaten SMTP kullanıyorum tüm sitelerde. Kurumsal mailde yandex kullanıyordum. Yani pasif etmek bir şey olmazç.