Sro hayattır ya şu private işi olmasaydı keşke sparta da takılıyorduk

Ama başarılı bi çalışma xf yeni sürümün öneririm tema biraz sönük kalmış gibi orijinal sitesindeki tema çok iyi olur diye düşünüyorum. başarılar.