1 yıl içerisinde araba almayı düşünüyorum. Bankalara baktığım zaman oranlar çok yüksek bu sebepten dolayı bankaları eledim.
2. Eminevim kendi sistemini anlattı fuzuleve benziyor ama fiyatlar ve sistem biraz farklı bana cazip gelmediği için eledim.
3. Fuzulevden detaylı bilgi aldım ve oldukça uygun geldi bana.
60 bin TL'lik araç için ortalama 4.500 TL katılım ücreti alıyorlar.
10 bin TL peşinat (4.500'ü) katılımdan düşüyor.
31 Ay vadeli kura-çekiliş ile her ay 1 kişiye ödemeyi veriyorlar.
1.Ay ile 15.Ay arasında çekiliş yapılıyor ve Engeç 15 ay sonra ödemeyi hesabına garanti yatırıyorlar.
Aylık ortalama 1.500 TL ödeme.
Kura sana çıktıktan sonra ödemeler ortalama 250 - 350 TL arasında artış gösteriyor. 31'aylık vade fazla ödeme yaptığın için daha erken bitiyor.
Toplamda 64500 TL gibi bir rakam ödüyorsun.
Siz daha önce fuzulevden ev veya araç aldınız mı? güvenilir mi?