BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sipariş verdim 20klık kartımla satın aldım. Kargoyu merakla bekliyorum.
Şahsen sitenin sahibi olsam böyle bir yiğitlik yaptığın için kargonu gönderir önce sevindirir sonra kartını boşaltırdım