Konunun amacı dışına çıkmasını istemem fakat zamanında 1-2 ay müşterisi olmuştum. Söylendiği ve abarttıkları gibi DDoS koruması vs.. yok. Kullandığım sunucu en basit saldırıları bile alıyordu. Yeri gelmişken belirtmek istedim.
Merhabalar,
Ne zaman ne için hangi uygulama için koruma almıştınız. Bu tür detayları paylaşabilir misiniz ? Direkt olarak koruma yok şeklinde yanıltıcı bir mesaj atmanız doğru değil. Koruma alıpta sorun yaşadığınız veya çözemediğimizi gösterebilirsiniz veya bize PM atarsanız size test ürünü verebiliriz test edip korumayı görebilirsiniz.