Konu
SiberDC - Şikayetçiyim!
20-11-2018, 23:16:03
#8
strawz
Konunun amacı dışına çıkmasını istemem fakat zamanında 1-2 ay müşterisi olmuştum. Söylendiği ve abarttıkları gibi DDoS koruması vs.. yok. Kullandığım sunucu en basit saldırıları bile alıyordu. Yeri gelmişken belirtmek istedim.